MANO istorija, TAVO istorija, MŪSŲ istorija izoliuotame pasaulyje

Besibaigiant sunkiems nuotolinio mokymosi metams, Europos mokytojams
iškilo klausimas, kaip į nuotolinį mokymosi procesą žiūri patys mokiniai, kokie sunkumai
iškilo, o galbūt atsirado privalumų? Kolegoms iš Dundee universiteto (Škotija) kilo idėja, kad
mokiniai įamžintų mokymosi akimirkas piešiniuose, kuriuose pavaizduotų, kaip atrodė
mokymosi procesas iki, per ir po karantino. Šia įdomia idėja susidomėjo ir mūsų gimnazijos
6a ir 6b klasių mokiniai, kurie piešė tiek tradicinėmis technikomis, tiek naudodamiesi
skaitmeninėmis programomis. Mokiniai taip pat turėjo papasakoti apie savo piešinį gimtąja
ir anglų kalbomis bei įgarsinti savo kūrinį. Šio tarptautinio projekto „My Story, Your Story,
Our Story in a Lockdown World“ (liet. „Mano istorija, Tavo istorija, Mūsų istorija
izoliuotame pasaulyje“) tikslas – sukurti elektroninį įgarsintų piešinių albumą, kuriame
mokiniai pasidalintų savo istorijomis su visos Europos vaikais apie tai, kaip sekėsi mokytis,
gyventi karantino metu, kaip ugdymas atrodys ateityje. Taigi, mūsų gimnazijos mokiniai
garsins mūsų gimnaziją, dalinsis savo nuotolinio mokymosi patirtimi su vaikais iš Velso,
Vengrijos, Kroatijos, Italijos, Graikijos, Bulgarijos ir kitų šalių. Pasmalsaukime mūsų ir
Europos vaikų įžvalgomis apie nuotolinį ugdymąsi!

https://padlet.com/sharon_tonner2/8m1c5xakwl7j09o