Technologijų naudojimas: kiek laiko ir kada?

Apie išmaniųjų įrenginių poveikį sveikatai galima būtų kalbėti labai daug, nors teoriškai mokiniai žino, kad per ilgas buvimas prie ekranų kenkia sveikatai, mokymuisi, netgi socialiniam gyvenimui. Tačiau ar jie dažnai susimąsto ir paskaičiuoja, kiek laiko skiria telefonui, kompiuteriniams žaidimams, socialiniams tinklams? O gal šias veiklas galima pakeisti į kitas? Įdomesnes? Naudingesnes?

Apie tai gimnazijoje su 7-9 kl. mokiniais tęstinių užsiėmimų metu birželio pradžioje kalbėjo Vilniaus m. visuomenės sveikatos biuro specialistai (įgyvendinant Erasmus+ projektą „Healthy body, healthy mind, healthy enviroment“ (Projekto Nr. 2020-1-LT01-KA229-078107)). Mokiniai turėjo savaitės iššūkį – fiksuoti savo laiką, praleistą prie interneto, kompiuterio, žaidžiant kompiuterinius žaidimus bei fiksuoti veiklas, kurias pasirinko vietoj šio laiko praleidimo būdo. Po savaitės eksperimento vyko puikus aptarimas: mokiniai dalijosi savo įžvalgomis, o susitikimo pabaigoje buvo aptartos rekomendacijos bei tam tikrų įpročių keitimo galimybės, siekiant, jog mokiniai rūpintųsi savo emocine bei fizine sveikata.