DALINAMĖS GERĄJA PATIRTIMI

 Erasmus+ KA122 projekto „Įtraukiojo mokymo strategijos: nuo pasirengimo iki įgyvendinimo mokykloje“ (Nr.2022-1-LT01-KA122-SCH- 000077430) kursuose Florencijoje dalyviai sužinojo ir išbandė  įvairias mokymo strategijas, kurios padėtų įtraukti į veiklas įvairių ugdymosi poreikių turinčius vaikus, jas paįvairintų, sudomintų ir leistų kiekvienam pajusti mokymosi sėkmę. Kursų dalyvė R. Stipinienė supažindino savo koleges apie išmoktus metodus, pasidalino savo patirtimi ir parodė atvirą užsiėmimą pritaikant  „Stotelių metodą“ 3-4 metų vaikų grupėje. Pedagogė pasirinko pamokėlės temą  „Dantukai“, kurios tikslas buvo susipažinti su dantukais, burnos organais bei higiena. Vaikai kiekvienoje stotelėje turėjo atlikti tam tikrus veiksmus, dėl kurių buvo pasiektas rezutatas  – burnos su dantukais ir liežuviu aplikacija. Grupėje esantiems specialiųjų poreikių vaikams talkino padėjėjos. Stebint vaikų emocijas, ši veikla jiems labai patiko, nes visi noriai dalyvavo žaismingose veiklose ir pamatė galutinį rezultatą. Kolegos iš kitų grupių stebėjo užsiėmimą ir pripažino, jog metodas lengvai pritaikomas, aiškus, motyvuojantis, įtraukus, tuo pačiu metu leidžiantis ugdyti  tiek grupinio, tiek  individualaus darbo įgūdžius. Dalinimasis patirtimi leidžia tobulinti ugdymo kokybę, plėsti asmenines, profesines bei dalykines kompetencijas.