Kvalifikacijos tobulinimo kursai Italijoje, įgyvendinant Erasmus+ KA122 projektą „Įtraukiojo mokymo strategijos: nuo pasirengimo iki įgyvendinimo mokykloje” (NR.2022-1-LT01-KA122-SCH-000077430)

Spalio 9-15 dienomis du gimnazijos administracijos atstovai bei du mokytojai dalyvavo  kvalifikacijos tobulinimo kursuose „Designing Inclusive Learning Environments (ILE) to Support all Students (DILEs)“ (liet. Įtraukios mokymosi aplinkos kūrimas, siekiant palaikyti (įtraukti) kiekvieną mokinį) Italijoje, Florencijos mieste.

  Kursų metu dalyviai gilino žinias apie įtraukųjį ugdymą, įtraukios aplinkos kūrimą/pritaikymą įvairių ugdymosi poreikių turintiems vaikams, aptarė pagrindinius įtraukiojo ugdymo principus, kartu su dalyviais iš kitų šalių diskutavo apie ugdymo procese atsirandančias mokymosi kliūtis ir jų pašalinimo galimybes, dirbdami grupėse kūrė įtraukios pamokos planą, praktiškai išbandė naujus mokymo metodus, skatinančius kiekvieno mokinio sėkmingą, palaikantį dalyvavimą pamokose.

Kursų metu gimnazijos darbuotojai ne tik kėlė kvalifikaciją, bet taip pat turėjo galimybę susipažinti su kitos šalies kultūra, švietimo sistema, turėjo galimybę mokytis ir dirbti grupėse su kitos kultūros žmonėmis.

Įgytos žinios kvalifikacijos tobulinimo kursuose bei įgyta tarptautinė patirtis padės gimnazijoje dar sėkmingiau organizuoti ugdymo procesą, siekiant kuo labiau atliepti kiekvieno mokinio poreikius.

*straipsnyje pateikiama tik autoriaus nuomonė ir Komisija neatsako už jokį galimą juose pateikiamos informacijos naudojimą.