ĮTRAUKIOJO UGDYMO SKATINIMAS

Įtraukusis ugdymas nėra tik pedagoginis požiūris, tai įsipareigojimas pripažinti ir priimti  klasių įvairovę, kurti aplinką, kurioje kiekvienas besimokantis jaustųsi įtrauktas ir palaikomas.

Vasario 14d. gimnazijoje buvo surengtas metodinis-praktinis seminaras, kurio tikslas suteikti mokytojams veiksmingų metodų ir strategijų, įgyvendinant įtraukųjį ugdymą klasėse. Seminarą vedė ir savo žiniomis bei įžvalgomis dalinosi skyriaus vedėja R.Balsienė, kuri neseniai dalyvavo kursuose Dubline pagal Erasmus+ projekto „Įtraukiojo ugdymo strategijos: nuo pasirengimo iki įgyvendinimo mokykloje“ programą. Pedagogė pabrėžė, jog įtraukusis ugdymas grindžiamas principu, kad visi mokiniai, nepaisant jų gebėjimų, negalių ar skirtumų, turi teisę mokytis kartu toje pačioje klasėje. Šis požiūris ne tik naudingas specialiųjų poreikių turintiems mokiniams, bet praturtina bendrą kiekvieno mokinio mokymosi patirtį. Po to ji parodė, kaip pritaikyti mokymo metodus ir medžiagą, kad jie atitiktų įvairius mokymosi stilius ir gebėjimus. Mokytojai išbandė vaizdines priemones, technologijas, žaidimus, diskutavo, kaip sukurti metodinę medžiagą, kurią būtų galima lengvai pritaikyti visų mokinių poreikiams. 

Seminaro dalyviai pripažino, kad svarbu dalintis gerąja patirtimi, nes dalyvavimas praktiniuose seminaruose gilina žinias ir įgūdžius. Taikydami išmoktus metodus ir strategijas, mokytojai gali sukurti įtraukią aplinką, kuri kiekvienam mokiniui suteikia galimybę klestėti akademiškai, socialiai ir emociškai.