ĮVAIRŪS ĮTRAUKIOJO UGDYMO MOKYMO METODAI IKIMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖSE

Spalvų pažinimas ir supratimas yra svarbi vaikų raidos dalis, o darželis yra puiki vieta, kurioje galima kūrybiškai ir aktyviai mokyti spalvų sąvokų. Sausio 15d. ikimokyklinio ugdymo grupėje „Drugeliai“ vyko užsiėmimas, kurį vedė mokytoja Irena Trusevič. Pamokos tema „Spalvos aplink mus“, kurios tikslas buvo supažindinti vaikus su mus supančiomis spalvomis, taikant Stotelių metodą. Mokytoja taikė šį metodą, nes jis yra interaktyvus ir įdomus vaikams, įtraukia judesį, reginį ir jausmus.

Pradžioje mokytoja aptarė pagrindines spalvas, jų pavadinimus ir skatino vaikučius įvardinti spalvas, kurias jie jau žinojo. Vėliau panaudodami spalvotą popierių ir kitus kūrybinius elementus vaikai kūrė karūnas. Keičiantis stotelėms vaikučiai atliko skirtingas užduotis: įvardino spalvas, formas, klijavo, piešė, matavo, judėjo, vaikščiojo.

Atvira veikla „Spalvos aplink mus“, taikant Stotelių metodą,  yra ne tik lavinamoji, bet ir smagi. Ji ne tik ugdo vaikų spalvų pažinimą, bet ir skatina judėjimą, bendradarbiavimą ir kūrybiškumą. Šis metodas padeda vaikams įsiminti spalvas ne tik žodžiais, bet ir judesiu bei jausmais, sukuria interaktyvią mokymosi patirtį.