ATVIRA DAILĖS PAMOKA: DALINAMĖS TARPTAUTINE PATIRTIMI

Dailės mokymas yra svarbus procesas, kuris ne tik ugdo kūrybiškumą ir estetinį pojūtį, bet taip pat skatina savirefleksiją ir gebėjimą matyti pasaulį nauju būdu. Sausio 17 d. 7a klasės mokiniai dalyvavo atviroje dailės pamokoje, kurią vedė dailės mokytoja A.Žukaitė. Pamokos tema „Išankstinės nuostatos apie žmones, remiantis dailės kūriniais“, kurios tikslas buvo pritaikyti Foto balso metodą, padedant mokiniams išreikšti save, skatinti aktyvumą, bendradarbiavimą, įtrauktį.

Taikant šį metodą pamokoje, mokiniai aptarė pateiktas nuotraukas, išsakė savo nuostatas, įžvalgas, jausmus, atskleidė savo asmeninę patirtį ir požiūrį. Buvo įdomu pastebėti, kaip keičiasi mokinių išankstinės nuostatos sužinojus tikrus faktus apie nuotraukose pozavusius žmones. Tai buvo puikus kritinio mąstymo pavyzdys, nes skatino stebėti, analizuoti ir įtraukė mokinius į platesnę diskusiją.

Atvira dailės pamoka, taikant Foto balso metodą yra inovatyvi ir įtrauki mokymo strategija, apie kurią mokytoja sužinojo Erasmus+ kursų Portugalijoje metu ir ja pasidalino su kitais mokyklos mokytojais. Ši metodika skatina kūrybiškumą, bendradarbiavimą ir kritinį mąstymą, o tai yra svarbios kompetencijos, kurios praverčia ne tik dailės srityje, bet ir visame gyvenime.