ĮTRAUKIEJI MOKYMOSI METODAI MATEMATIKOS PAMOKOJE

Matematikos atvira pamoka įtraukiančiojo ugdymo kontekste gali būti įdomi ir naudinga patirtis mokiniams, skatinanti jų aktyvumą ir kūrybiškumą. Vasario 29d. 7b klasės mokiniai dalyvavo pamokoje „Kaip išspręsti tiesinę nelygybių sistemą?“ , kurios tikslas buvo išmokti spręsti jas, o taikant „JeopardyLabs“ programėlę patikrinti mokinių žinias apie nelygybes.

Mokytojos pritaikytos grupinio darbo metodika bei skaitmeninių programų panaudojimas skatino mokinių bendradarbiavimą, komunikaciją, suteikė jiems galimybę dalintis įvairiomis idėjomis ir uždavinių sprendimo strategijomis. Ypatingai mokiniams patiko skaitmeninių technologijų taikymas, kuris suteikė puikias galimybes įtraukti mokinius.

Pamoką stebėję kiti gimnazijos pedagogai aptarė, kaip matematikos pamokose galima naudoti skaitmeninius įrankius, programas arba internetinius resursus, kurie leidžia mokiniams patirti matematikos sąvokas interaktyviai ir įdomiai. Mokytoja J.Kozlovskė pabrėžė, jog visų šitų idėjų ji pasisėmė dalyvaudama Erasmus+ KA122 projekto „Itraukiojo ugdymo strategijos: nuo pasirengimo iki įgyvendinimo mokykloje“ kursų metu Dubline. Ji taip pat pastebėjo, kad šie kursai suteikė jai unikalų patyrimą, kuris leido ne tik plėsti horizontus, tobulėti profesionaliai, bet ir prisidėti prie tarptautinės bendruomenės ir skatinti inovatyvumą gimnazijoje.